30 March 2007

Ye-İç-Gez-Toz Felsefesi


İş hayatına girdikten sonra hayatım bir monotonlaşma evresine girmeye başlamış ben fark edene kadar. Ay sonlarında harcamalarıma baktığımda ya yemek fişi ya içki yada alışveriş fişlerini görmeye başladığım günden beri kendimi bir garip hissediyorum buna ot olmuşum da haberim yok diyebiliriz.

Tabi hemen karşı atağa geçmeye başladım spor, tiyatro, sinema, konser, yeni mekanları gezip görme gibi etkinlikler. Başladım başladım ama baktım ki bünye bir süre sonra bunları kaldırmaz oldu. Sabahları uyanma problemleri, sürekli yorgun bir surat ifadesi ama bütün bunlara rağmen devam ediyorum.

Şairin dediği gibi "Bizi bu telaş öldürecek"

1 comment:

Anonymous said...

İlk sene fişlerimi yazarken acayip bir nostalji seansı yaşamıştım. Neyi, ne zaman, nasıl, kimlerle yaptığımı hatırlamak hoşuma gitmişti. Bu sene ise sadece önümde bir yığın fiş vardı, hepsi birbirinin aynısı gibiydi ve ne gittiğim yerleri, ne oradayken neler hissettiğimi hatırlıyordum. En kötüsü buymuş be arkadaşım, bunun olmasına izin verme :)