24 May 2008

Leave the noodle


Halis Terayağlı Has Alabalık

Bırakın noodle mıdılı, tereyağlı alabalıktan haber verin, Trabzon Uzungöl deki tereyağlı alabalığın yakınına yaklaşan bir lezzet olsa bu noodle, çekik gözlü olur muydu milyonlarcası :) ( çekik gözlüleri severiz onlarda bizi :) alınmayın sakın )

Kafamı duvarlara vursam yeridir, çekemedim o güzel lezzetin fotoğrafını. Çekemedim ama bir sorun neden diye. Eeee hadi?
.
.
.
Çekemedim çünkü kokusu burnumun acuna geldiği anda sarıltım çatala bıçağa, yani yok böle bir lezzet, bir balık nasıl olurda böle olur yani tarif etmek bile güç onun için etmeye çalışmayacağım. Onun yerine size Uzungöl'ün en yeşilinden bir fotoğraf, yeşil bu kadar yeşilken lezzetleri siz düşünün yada düşünmeyin çok fazla en iyisi plan yapın kalkın gidin.

Uzungöl, Trabzon'dan Rize'ye giderken sağda, gelirken solda, otobandan sonra yaklaşık 32km.

Eğer ki tereyağlı yemekler ağır gelir sonra masadan beni kim nasıl kaldırıcak derseniz buyrun, aşağıda çok yemek yemiş tereyağından şişmişlere neler yapılıyor'un örneği:



Bir kase noodle size bunları yaptırabilir mi? :)

No comments: