15 February 2010

Kültür Mantarı Hedefleri 2010

Hedef 2010,
Kültür başkenti İstanbul'dan seçmeler bölüm 1.

O biiiiir belediye,
O biiiir sosyal sorumluluk abidesi,
O biiir bir numara.

“Bayanlar için gündüz, erkekler için de akşam saatlerinde hizmet veren spor salonlarında modern tarzlarda yapılmış duşa kabinler, havalandırma sistemi, özel odalar ve soyunma odaları bulunuyor.”

alıntıdır, Ümraniye Belediyesi

Not: 2010 kültür başkenti İstanbul, tamamen yorumsuz kaygısız ve bilinçsiz olarak takip edilecektir, ilgilere ve bilumum ilgisizlere duyurulur.

Kültür başkentine katkılarından dolayı Zaytung Haber Merkezini de mutlaka takipleyin anacım.

Sevgiler

2 comments:

bahar said...

Kültür başkenti de yalan oldu. Sen niye artık yazmıyorsun hiç? Yazdıklarını seviyordum ben.

•٠·˙ CINGIL•٠·˙ said...

Ben de farkına vardım uzuuun zaman oldu, çok biriktirmişim...biraz değişiklik ile geliyorum.